قوانین و مقررات

قوانین عمومی

توجه داشته قوانین و مقررات این فروشگاه اینترنتی منطبق با قانون تجارت الکترونیک کشور ایران است. 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ریموت‌لند منطبق با قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مالکیت مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گروه فنی و مهندسی نوین تحت نظارت فناوران نوین اندیش و با برند ریموت‌لند و آدرس اینترنتی www.rimotland.ir است. 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ریموتلند اقدام کند.

فرد با کامل کردن اطلاعات خود در فرم ثبت نام، به عنوان مشتری در فروشگاه ریموت‌لند معرفی شده و می تواند جهت استفاده از خدمات ریموت‌لند اقدام نماید. و همچنین قابل ذکر میباشد، ریموت‌لند یک سایت خرده فروشی آنلاین بوده و تابع قوانین تجارت الکترونیک برای تمامی افرادی که اقدام به خرید کالا می کنند می باشد.

  • کاربران حق ندارند اطلاعات اشتباه و گمراه کننده در فروشگاه اینترنتی ریموت‎‌لند منتشر کنند. 
  • برای ثبت نام در سایت، مشتریان و کاربران باید اطلاعات تماس و هویتی خود را به درستی وارد کنند.
  • در صورت مشاهده پیام‌های توهین آمیز یا فعالیت مشکوک، حساب کاربر مسدود می‌شود.
  • کاربران حق ندارند که از تصاویر، متن، ویدئو و... فروشگاه اینترنتی ریموت‌لند سو استفاده کنند. 
  • حق نشر و کپی این مطالب در انحصار فروشگاه ریموت‌لند است. در صورت سوء استفاده از مطالب، پیگیری قانونی حق ریموت‌لند است. برای استفاده های آموزشی و یادگیری با ذکر منبع اشکالی پیش نمی‌آید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. فروشگاه اینترنتی ریموتلند به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات می باشد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی ریموتلند به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند فروشگاه اینترنتی ریموتلند همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی ریموتلند شاید به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش با هماهنگی قبلی برای فروشگاه اینترنتی ریموتلند محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

فروشگاه اینترنتی ریموتلند مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی ریموتلند محفوظ است.

  • در صورتی که خطایی در زمینه پرداخت پول از درگاه پرداخت اتفاق بیفتد، ‌مبلغ پول تا 48 ساعت آینده به حساب مشتری عودت داده می‌شود. 
  • ساعات کاری و پشتیبانی وب سایت از ساعت 9 صبح تا ساعت 18 میباشد. در صورت نیاز اساسی میتوانید بصورت 24 ساعته به شماره 09906190096 پیام دهید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. 

پیشنهاد میگردد صفحه روش های ارسال کالا ریموت‌لند را مشاهده نمایید و به دقت مطالب و قوانین آن را مطالعه بفرمایید.

https://rimotland.ir/customer-services/delivery-information

تعهدات ریموت‌لند :

  • وبسایت ریموت‌لند متعهد می‌شود که تمام اطلاعات را به صورت شفاف در اختیار کاربر قرار دهد. 
  • وبسایت ریموت‌لند متعهد می‌شود که بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. 
  • وبسایت ریموت‌لند به اصول کاری خود و تعهدات اخلاق محور دوطرفه بین خود و مشتری پایدار است و تمام سعی خود را میکند بهترین راهکارها و اصول اساسی و درست را در فعالیت های خود بکار گیرد.
  • وبسایت ریموت‌لند با شرایط اینترنت و شرایط داخل ایران فعالیت میکند. بنابراین تعهدی در مقابل قطعی های احتمالی و مشکلات ناگهانی در سایت خود را ندارد و تمام سعی خود را میکند تا در مشکلات همراه کاربران سایت باشد و نیز این انتظار از کاربران سایت میرود تا با همراهی و صبوری یار و یاور ریموت‌لند باشند.
  • پشتیبانی ریموت‌لند جهت مشاوره و رفع مشکلات کاربران ایجاد گردیده است. ب این حال گاهی شاید به دلیل مشکلات گوناگون از قبیل حجم بالای تماس ها قادر به پاسخگویی نباشد. پیش از این انتظار میرود کاربران صبور باشند.
  • به کاربران اطمینان می‌دهیم که از اطلاعات هویتی و تلفنی آن‌ها سو استفاده نمی‌شود.
  • داده‌ها و کوکی‌های ذخیره شده کاربر به صورت محرمانه نزد ما باقی می‌ماند.

پیگیری سفارش :

به کاربران و مشتریان عزیز پیشنهاد میگردد بعد از ثبت سفارش، کد سفارش را نزد خود داشته باشند و برای اطلاع از وضعیت سفارش خود به صفحه پیگیری سفارش مراجعه نمایند.

https://rimotland.ir/track-order

ارتباط با ریموت‌لند :

کاربران گرامی از راه‌های گوناگونی میتوانند با ما در ارتباط باشند. 

از طریق صفحه ارتباط با ما میتوانند برای ما پیام بگذارند. از طریق پیام رسان گفتینو که با آیکن چت گفتینو در صفحه سایت موجود میباشد میتوانند پیام بگذارند. از طریق ایمیل به نشانی rimotland@gmail.com میتوانند ایمیل بزنند. از طریق ارتباط با شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام و پیام رسان واتس‌اپ میتوانند با ما در ارتباط باشند. از طریق تماس با شماره های ما در بخش پایین صفحه های سایت میتوانند تماس برقرار کنند.

هدف ریموت‌لند ارتباطات از راه‌های گوناگون برای راحتی کاربران و ارتباطات گسترده تر بین ریموت‌لند و کاربران و مشتریان گرامی میباشد.

پیشنهاد میگردد به صفحه ارتباط با ریموت‌لند مراجعه بفرمایید.

https://rimotland.ir/contact

پرسش و پاسخ :

پیشنهاد میگردد قبل از تماس با ریموت‌لند صفحه پرسش و پاسخ را مطالعه بفرمایید.

https://rimotland.ir/customer-services/faq

بازخوردها