برای سرویس و نگهداری جک پارکینگ چه کارهایی انجام دهیم؟

اگر میخواهید جک پارکینگ شما عمر بیشتری داشته باشد حتما باید نسبت به استفاده، نگهداری و سرویس این وسایل احساس مسئولیت داشته باشید و اگر توانایی آن را ندارید با مراکز تخصصی که این کارها را انجام میدهند در ارتباط باشید.
برای سرویس و نگهداری جک  پارکینگ چه کارهایی انجام دهیم؟

شما وقتی از یک وسیله الکترونیکی و یا مکانیکی استفاده میکنید باید نسبت به روش های نگهداری از آنها و سرویس ها و نحوه استفاده از آنها آگاه باشید.

اگر میخواهید جک پارکینگ شما عمر بیشتری داشته باشد حتما باید نسبت به استفاده، نگهداری و سرویس این وسایل احساس مسئولیت داشته باشید و اگر توانایی آن را ندارید با مراکز تخصصی که این کارها را انجام میدهند در ارتباط باشید.

در ابتدا باید بدانید که نباید خیلی تندتند و سریع درب ها را باز و بسته کنید که عمر دستگاه کاهش میابد. باید بدانید که نصفه باز و بسته کردن درب هم بسیار برای جک های پارکینگی مضر است و بغیر از اینکه تنظیمات دستگاه را بهم میریزد باعث کاهش شدید عمر جک های پارکینگی میشوند. پس بهتره برای عبور نفر رو از درب های پارکینگ استفاده نکنیم و یا اگر میخواهیم نفر یا موتور از درب عبور کنه حتما تنظیمات باز شدن یک درب را فعال کنید و زاویه باز و بسته شدن آن را مشخص نمایید و وقتی ریموت را زدید بگذارید درب تا آن زاویه که تنظیم شده بطور کامل باز شود و بعد از آن اقدام به بسته شدن نماید.

نکات مهم جهت نگهداری و سرویس جک های پارکینگ :

  1. درب ها را نصفه و نیمه باز و بسته نکنید...
  2. برای تمیز کردن جک ها از شستشو پرهیز نمایید و تنها با یک دستمال نم دار آن‌ها را تمیز نمایید.
  3. هر دو ماه یکبار روی استیل جک های بازویی چند قطره روغن (روغن ماشین، روغن چرخ) بریزید. جک ها را دو الی سه بار باز و بسته نمایید، بعد استیل بازوها را با دستمال پاک نمایید تا روغن باقیمانده روی استیل آلودگی به خود نگیرد. البته بدانید در فصل سرد سال بعلت سفت شدن روغن روش روغن کاری تفاوت هایی دارد. اگر در فصل سرد جک ها کمی سخت تر کار کردن نگران نباشید. همیشه هم سعی کنید جک پارکینگ مناسب را خریداری نمایید. در زمستان میتوانید بخش هایی از جک را پوششی مثل پشم شیشه قرار دهید که بهتر است با متخصص مشورت نمایید. لازم به ذکر است که برای گریس کاری اصولی و درست ابتدا باید جک از درب جدا شود. و بعد از آن لازم است که قطعات داخلی و خارجی جک و تجهیزات جانبی آن با ابزار خاصی از یکدیگر منفک شود. برای اینکه روغن کاری موجب تقویت کارکرد قطعات شود بهتر است روغن‌ها و گریس‌های قدیمی از روی قطعات پاک شوند. تمامی قطعات حرکت کننده مانند ریل و فنر و غلتک باید به طور کامل روغن کاری شود. در نهایت نیز باید قطعات به یکدیگر متصل شده و در جای قبلی خود قرار گیرند.
  4. لولای درب ها هر دو ماه یکبار روغن کاری شوند. 
  5. سعی کنید درب جعبه مدار همیشه بسته باشد تا از ورود گرد و خاک و حشرات ریز به مدار جلوگیری شود.
  6. اگر جایی تار عنکبوت بسته بود حتما تمیز کنید. نظافت را رعایت نمایید. همیشه فکر کنید روز اوله که دستگاه را خریدید.
  7. پیچ های شل شده را با آچار مخصوص سفت نمایید.
  8. اگر از جک ریلی استفاده میکنید همیشه نسبت به حرکت خلاص درب ها بر روی ریل ها حساس باشید. روغن کاری زیر درب فراموش نشود. بعد از آن جارو زدن و تمیز کردن زیر درب خیلی مهم است. اگر ریل درب ها خراب شده بود از متخصصین برای تعمیر آن کمک بخواهید.
  9. در صورت مشاهده مشکل خاص در عملکرد و صدای جک ها حتما متخصصین را در جریان بگذارید.
  10. باطری ریموت ها را چک کنید و در صورت ضعیف شدن باطری ها هرچه سریعتر به تعویض آنها اقدام کنید.
  11. سیم کشی های لخت را ترمیم و چسب کاری و یا تعویض نمایید.
  12. خازن دستگاه را چند وقت یکبار تعویض کنید.

در صورتی که تمایل به سرویس و نگهداری توسط تیم گروه فنی و مهندسی نوین داشتید با بخش فنی ما در ارتباط باشید.

شما میتوانید با پر کردن فرم درخواست خدمات و تعمیرات در بخش فنی و یا تماس با واحد فنی گروه فنی و مهندسی نوین، جهت سرویس و یا تعمیر جک پارکینگ خود اقدام نمایید. این گروه با استفاده از تجربه چندین ساله و استفاده از افراد متخصص، احساس مسئولیت و در صورت داشتن نمایندگی تعمیرات برند جک شما و سپردن جک پارکینگ شما به نمایندگی ها خیال شما را از همه لحاظ راحت میکند. اعتماد چندین ساله مشتریان، اعتبار، هزینه های معقول و بصرفه، بهترین روش های تعمیر، استفاده از بهترین قطعات و ... باعث شده تا این گروه خیال شما را از جهت تعمیر یا سرویس جک شما راحت کند. شما برای مشاوره و راهنمایی میتوانید با شماره تماس 09102103742 تماس برقرار کنید و یا در سایت ما و در بخش فنی فرم درخواست خدمات و تعمیرات پر کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

آدرس بخش فنی و فرم درخواست خدمات و تعمیرات :

https://rimotland.ir/technical-services

ارسال نظر
  • ایمیل شما منتشر نخواهد شد و نزد ما محفوظ است.
  • لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • لطفا در حد امکان فارسی بنویسید.
  • نظرات شما برای ما ارزشمند است.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)