هزینه تعمیر درب اتوماتیک و سرویس جک های پارکینگ چقدر میشود؟

هزینه تعمیر درب اتوماتیک و سرویس جک های پارکینگ چقدر میشود؟

امروزه استفاده از جک های پارکینگی در قسمت‌های مختلف ساختمان‌ها بسیار کاربرد دارد. ممکن است در مواقعی این جک ها عمل نکنند و دچار نقص فنی شوند. در این حالت بهتر است با بهره‌مندی از خدمات تعمیر جک پارکینگ و کمک متخصصان و تعمیرکاران مجرب مشکل را برطرف نمایید. عموما جک درب‌های اتوماتیک دارای قطعات مقاوم و محکمی هستند تا برای باز و بسته کردن درب‌های سنگین کارایی بهتری داشته باشند. اما در مواقعی ممکن است قطعات حساسی مانند قطعه‌های الکترونیکی و یا مکانیکی دچار اختلالاتی شوند. به دلیل حساسیت بالای این قطعات بهتر است برای رفع مشکل از دانش و تجربه متخصصان استفاده نمایید. حال همیشه برای شما سوال است که هزینه های تعمیرات و سرویس جک های پارکینگی چقدر میشه. ما در این مقاله سعی میکنیم آگاهی شما را بیشتر نماییم.

هزینه تعمیر درب اتوماتیک چقدر است؟

هزینه تعمیر جک پارکینگی اتوماتیک با توجه به مشکلی که برای آن پیش آمده است تعیین می شود . در ابتدا اولویت تعمیرکار درب پارکینگ ، تعمیر قطعات می باشد و در صورت نیاز با هماهنگی قطعه تعویض می گردد. تمام موارد زیر میتواند برای شما هزینه داشته باشد که همیشه بخاطر استفاده از برندهای مختلف و نوع تعمیرات قیمت ها تلرانس دارند. شما میتوانید با اولین تماس با بخش فنی ما بیشتر از پیش آگاه شوید.

  1. نصب و تعمیر انواع درب‌های اتوماتیک (درب اتوماتیک ورودی ساختمان، تعمیر جک پارکینگ و...)
  2. تعمیر برد و مدار فرمان درب
  3. تعمیر انواع جک درب و تعویض قطعات داخلی آن (چرخ دنده برنجی و استاتور و ...)
  4. تعمیر چشمی درب اتوماتیک
  5. تعمیر و ساخت دستگاه ریموت جک درب
  6. تعمیر و تعویض دنده گیربکس جک درب
  7. روانکاری قسمت‌های متحرک درب اتوماتیک
  8. سرویس و بازبینی اتصالات
  9. تعمیر و تعویض موتور جک درب و ...
  10. هزینه جوشکاری و آهنگری

باتوجه به قطعه خراب و همچنین در صورت نیاز تعیض قطعه متغیر خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد میشود برای استعلام هزینه تعمیر جک درب پارکینگ با همکاران ما در بخش فنی تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

این هزینه ها بستگی به نوع خرابی دارد. اگر چشمی شما خراب شده باشد، انواع چشمی در فروشگاه ما موجود است که میتوانید قیمت آنها را ملاحظه نمایید و هزینه نصب و جابجایی را از بخش فنی ما سوال نمایید. و به ترتیب قیمت تمام قطعات جک پارکینگ از جمله : مرکز کنترل ، فلاشر ، ریموت، خازن، فیوز و ... در بخش محصولات در فروشگاه ریموت‌لند موجود میباشند.

باید بدانیم، چرا درب های برقی پارکینگ نیاز به تعمیر و عیب یابی دارند؟

دقت داشته باشید که در صورت مشاهده هر کدام از مواردی که در بالا اشاره شد، درب اتوماتیک پارکینگ دچار مشکل یا خرابی شده است و نیاز به تعمیر و عیب یابی دارد. پس سرخود هیچ موقع دست به دستگاه خود نزنید. از سپردن کار به افراد غیر حرفه ای و نامعتبر هم خودداری نمایید که هزینه های سنگینی برای شما بوجود خواهد آمد.

ارسال نظر
  • ایمیل شما منتشر نخواهد شد و نزد ما محفوظ است.
  • لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • لطفا در حد امکان فارسی بنویسید.
  • نظرات شما برای ما ارزشمند است.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)