رفع ایرادات جک درب پارکینگ و بررسی ایرادات

شاید اگر کمی اطلاعات داشته باشیم بتوانیم مشکل جک پارکینگ را خودمان حل کنیم و در هزینه ها و زمان صرفه جویی نماییم.
رفع ایرادات جک درب پارکینگ و بررسی ایرادات

تا حالا به این فکر کرده بودید که شاید اگر کمی اطلاعات داشتید میتوانستید مشکلات خرابی جک پارکینگ را موتجه شوید و در هزینه ها و زمان صرفه جویی کنید؟

تا حالا به این فکر کرده بودید که اگر کمی اطلاعات داشتید شاید در هنگام خرابی و تماس با متخصصین بتوانید مشکل را سریع تر حدس بزنید و کارشناسان را آگاه تر نمایید تا آنها هم بتوانند مشکل شما را سریع تر حدس بزنند و کمک بهتری به شما بکنند؟

در این مقاله سعی داریم به برخی ایرادات و خرابی های جک و رفع ایرادات جزئی آن بپردازیم. اگر جک پارکینگ شما خراب شده ابتدا باید مرحله به مرحله یکسری موارد را چک نمایید.

  • در ابتدای کار باید ریموت خود را بررسی نمایید. باید دید که آیا ریموت باطری دارد یا خیر. یا اینکه ریموت سالم است یا خیر؟
  • در مرحله بعدی که به سلامت ریموت پی بردیم با خود ریموت بسمت مرکز کنترل دستگاه میرویم. گوش خود را نزدیک مرکز کنترل دستگاه قرار دهید و یکی از دکمه‌های ریموت را فشار دهید، چنانچه در این هنگام صدای رله شنیده شد یعنی ریموت کنترل و فیوز دستگاه مرکزی هر دو سالم هستند و در نتیجه دستگاه مرکزی نیز سالم است.
  • بعد از اینکه متوجه شدیک که مرکز کنترل ما هم سالم است به سراغ چشمی ها یا به اصطلاح فتوسل دستگاه میرویم. اگر درب برقی پارکینگ باز می‌شود اما موقع بسته شدن عمل نمی‌کند، پس مشکل مربوط به فتوسل دستگاه میباشد.
  • در مرحله بعدی اگر درب پارکینگ نه باز و نه بسته می‌شود پس ایراد و مشکل مربوط به جک‌های درب پارکینگ میباشد.
    اگر مشاهده کردید هر دو لنگه درب برقی پارکینگ باز نمی‌شود مشکل مربوط به داخل جک‌های بازویی درب پارکینگ است؛ بنابراین در صورت ایجاد مشکل یا خرابی در جک‌های درب پارکینگ، حتماً باید آن را تعمیر یا تعویض نمایید و باید هرچه سریعتر این بیمار را به یک متخصص نشان دهید.
  • اگر صدای عجیب و غریب از پایه های جک شنیدید امکان دارد بعلت شکستگی پایه های جک بوجود آمده باشد و سریعتر به یک متخصص نشان دهید.

در صورتی که در هرمرحله از مراحل بالا متوجه مشکل شدید و زمینه فنی ندارید خواهشا به هیچ چیزی دست نزنید و سریعتر با یک متخصص تماس برقرار کنید تا هم دچار هزینه های بیشتری نشوید و هم بیماری این مریض بدحال وخیم تر نشود. باید بدانید اگر قطعات و لوازم درب اتوماتیک را به خوبی نمی شناسید و یا کارکرد هر یک از بخش های جک درب را تشخیص نمیدهید، به هیچ وجه اقدام به دستکاری دستگاه و لوازم آن نکنید چرا که در صورت بروز حتی یک خطای کوچک در هنگام دستکاری آن ایجاد خسارت و هزینه های سنگین خواهید کرد

شما میتوانید با پر کردن فرم درخواست خدمات و تعمیرات در بخش فنی و یا تماس با واحد فنی گروه فنی و مهندسی نوین، جهت سرویس و یا تعمیر جک پارکینگ خود اقدام نمایید. این گروه با استفاده از تجربه چندین ساله و استفاده از افراد متخصص، احساس مسئولیت و در صورت داشتن نمایندگی تعمیرات برند جک شما و سپردن جک پارکینگ شما به نمایندگی ها خیال شما را از همه لحاظ راحت میکند. اعتماد چندین ساله مشتریان، اعتبار، هزینه های معقول و بصرفه، بهترین روش های تعمیر، استفاده از بهترین قطعات و ... باعث شده تا این گروه خیال شما را از جهت تعمیر یا سرویس جک شما راحت کند. شما برای مشاوره و راهنمایی میتوانید با شماره تماس 09102103742 تماس برقرار کنید و یا در سایت ما و در بخش فنی فرم درخواست خدمات و تعمیرات پر کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

آدرس بخش فنی و فرم درخواست خدمات و تعمیرات :

https://rimotland.ir/technical-services

ارسال نظر
  • ایمیل شما منتشر نخواهد شد و نزد ما محفوظ است.
  • لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • لطفا در حد امکان فارسی بنویسید.
  • نظرات شما برای ما ارزشمند است.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)