جک درب پارکینگ چه زمانی نیاز به تعمیر و سرویس دارد؟

یکی از دغدغه های مصرف کنندگان جک پارکینگ و درب های اتوماتیک خرابی این وسایل میباشد. اینکه بدانیم چه زمانی جک درب پارکینگ احتیاج به تعمیر و سرویس دارد خیلی مهم است.
جک درب پارکینگ چه زمانی نیاز به تعمیر و سرویس دارد؟

امروزه بخاطر پیشرفت علم در صنعت و همچنین به روز شدن ساختمان ها و راحتی و آسایش انسان ها لوازم آسایش در ساختمان ها رواج پیدا کرده اند. یکی از لوازمی که باعث راحتی و آسایش و سرعت در کارها میشود، اتوماتیک کردن درب ها بوسیله جک های پارکینگی میباشد. البته که میتوان از کرکره برقی هم استفاده کرد، ولی هر کدام از این وسایل کاربری خاص خودشون را دارند و هر کدام بر یک اساس هدف خاص تعبیه و حتی برنامه ریزی میشوند.

جک های پارکینگی که در دو حالت بازویی و موتورهای ریلی و ملخی و ... در بازار موجود هستند بعلت های فراوان که ما در یک مقاله دیگر مفصل به آن خواهیم پرداخت مورد استفاده قرار میگیرند. گاهی امکان دارد بعد از مدتی استفاده کردن از آنها، به دلایل مختلف آن کارایی اولیه را نداشته باشند و یا دچار خرابی شده باشند و آن کیفیت کارایی اولیه را مشاهده نکنیم. بنابر این باید هرچه سریعتر با یک مرکز تخصصی تماس برقرار کرد و این جک بیمار را به دکتر نشان داد، تا هم شرایط بیمار بدتر نشود و هم اینکه هزینه درمان بالاتر نرود.

-از جمله مواردی که جک پارکینگ احتیاج به سرویس و تعمیر دارد :

  • جک پارکینگ قدرت اولیه را از دست داده باشد و به زور کار کند.
  • درآمدن صدای عجیب و غریب از جک پارکینگ...
  • داغ شدن زود به زود جک پارکینگ...
  • کامل باز و بسته نشدن جک پارکینگ...
  • درب پارکینگ کامل باز و بسته میشود اما موتور خیلی بیشتر از حد کار میکند.
  • وقتی ریموت را میزنید اما جک عکس العملی نشان نمیدهد.
  • صدای عجیب و غریب از پایه های جک که امکان دارد بعلت شکستگی پایه های جک بوجود آمده باشد.

در مورد هریک از موارد زیر بهتر است هرچه سریعتر با یک مرکز تخصصی و یا نمایندگی ها تماس برقرار کنید و مشکلات را با آنها مطرح کنید تا هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود.

شما میتوانید با پر کردن فرم درخواست خدمات و تعمیرات در بخش فنی و یا تماس با واحد فنی گروه فنی و مهندسی نوین، جهت سرویس و یا تعمیر جک پارکینگ خود اقدام نمایید. این گروه با استفاده از تجربه چندین ساله و استفاده از افراد متخصص، احساس مسئولیت و در صورت داشتن نمایندگی تعمیرات برند جک شما و سپردن جک پارکینگ شما به نمایندگی ها خیال شما را از همه لحاظ راحت میکند. اعتماد چندین ساله مشتریان، اعتبار، هزینه های معقول و بصرفه، بهترین روش های تعمیر، استفاده از بهترین قطعات و ... باعث شده تا این گروه خیال شما را از جهت تعمیر یا سرویس جک شما راحت کند. شما برای مشاوره و راهنمایی میتوانید با شماره تماس 09102103742 تماس برقرار کنید و یا در سایت ما و در بخش فنی فرم درخواست خدمات و تعمیرات پر کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

آدرس بخش فنی و فرم درخواست خدمات و تعمیرات :

https://rimotland.ir/technical-services

تعمیرات جک پارکینگ

فرم نظرات و سوالات شما عزیزان
  • ایمیل شما منتشر نخواهد شد و نزد ما محفوظ است.
  • لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • لطفا در حد امکان فارسی بنویسید.
  • نظرات شما برای ما ارزشمند است.